The force is strong with this one

edge of fucking glory

Kategori: OK

Okej losers, imorgon ska jag fan se Lady Gaga. Det känns så overkligt att jag nog tror att det är en dröm. Har drömt om henne ett flertal gånger de senaste veckorna. Hoppas att det ska vara sanndrömmar och att min högsta önskan ska bli sann. Ska bli gagas sexslav/hemmafru/turnéslampa. Ja, one can only hope.
 
Put your paws up cause you were born this way baby.
 
Har inte börjat packa ännu. Vet inte riktigt vad jag ska packa. Känner mig optimistisk och tänker att jag köper allt där. Det gör jag inte. Detta är Sverige, i Sverige är allt dyrt. Har heller inte städat. Vem ids. VEM HAR TID? Jag har då minsann inte tid när jag ska jonglera vardagsbestyr med dagdrömmar. Hehe. Hoppas att mina blommor överlever min lilla semester. 
 
Har ni förresten tänkt på hur kändisar är i sängen? Gaga är ju väldigt kinky och ovanlig i vanliga fall. Därför tror jag det är lite för uppenbart att hon skulle vara kinky in the säng. Tror kanske att hon gillar romantik. Lite rosblad på sängen, lite lugn musik. Men när hon fått upp takten, då finns det nog inget stopp på kvinnan. 
Okej, ska sluta drömma mig bort nu. HÄHÄHÄ
 
Okej Gaga, fuck me famous.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: